Usein kysytyt kysymykset
Olen uusi asiakas – miten teen tilauksen?
PadelXpertin valikoima on valtava ja eri kategorioista on helppo löytää juuri etsimäsi tuotteet. Kun olet valinnut haluamasi tuotteen, valitse ensin koko sekä kappalemäärä ja klikkaa painiketta LISÄÄ OSTOSKORIIN. Kohde siirtyy ostoskoriin oikeassa yläkulmassa. Voit jatkaa shoppailua ja lisätä tuotteita ostoskoriin tai siirtyä kassalle maksamaan.
Tee tilaus loppuun siirtymällä ostoskoriin oikeassa yläkulmassa ja tarkista, että tilaus sisältää haluamasi tuotteet oikeassa koossa ja haluamissasi kappalemäärissä. Klikkaa seuraavaksi painiketta KASSALLE. Tässä vaiheessa voit syöttää kaikki tietosi ja valita maksutavan. Kun napsautat VAHVISTA JA MAKSA -painiketta, siirryt uudelle sivulle, jossa saat varmennuksen, että tilauksesi on vahvistettu. Tarkista lisäksi tilausvahvistus, jonka saat sähköpostitse.
Mikä on toimitusaika?esti
Pyrimme toimittamaan tilauksesi 3-6 arkipäivässä, mikäli teet sen ennen klo 15.00. Kiireisinä aikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi. Meidät tunnetaan nopeista toimituksista ja teemme kaikkemme pitääksemme kiinni tästä lupauksesta! Mikäli emme jostain syystä pysty toimittamaan tilaustasi 3-6 arkipäivän kuluessa, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian..
Mitä jos haluamani tuote on loppuunmyyty?
Jos tuote on loppuunmyyty, tilaamme sen toimittajaltamme heti tilauksen tehtyäsi. Jos tuotetta ei enää valmisteta tai se on loppuunmyyty, voit aina peruuttaa tilauksen tai tilata vaihtoehtoisen tuotteen.
Onko ostosten tekeminen verkkokaupassa turvallista?
Verkkokaupassamme on täysin turvallista tehdä ostoksia. Emme välitä tietojasi muille tahoille. Tilauksen kokonaissumma veloitetaan vasta, kun tilauksesi on lähetetty.
Mitkä ovat maksutapavaihtoehdot?
Voit maksaa tilauksesi luottokortilla (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), MobilePaylla tai Klarnan kautta tilisiirtona, laskulla tai osamaksulla. Veloitamme maksun vasta, kun tilauksesi on lähetetty. Jos maksat osan tilauksen arvosta lahjakortilla tai hyödynnät muun alennuksen, veloitamme ensin koko summan ja hyvitämme lahjakortin arvon tai muun alennuksen jälkikäteen.
Mitä tapahtuu, kun olen tehnyt tilauksen?
Kun tilauksesi on viimeistelty, näet tilausvahvistuksen saman tien näytöllä. Lisäksi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkistathan siksi tilausvahvistuksen huolellisesti, ja ilmoitathan meille mahdollisista virheistä mahdollisimman pian.
Onko tilaukseni lähetetty?
Kun maksu on veloitettu, tilauksesi lähetetään ja saat sähköpostitse seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata tilauksesi etenemistä. Mikäli et jostain syystä saa seurantatunnusta, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@padelxpert.fi. Kun paketti on lähtenyt varastoltamme, se toimitetaan 3-6 päivän sisällä.
Voinko muuttaa tilaustani?
Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@padelxpert.fi. Jos tilauksesi on jo pakattu tai lähetetty, sitä ei voi enää muuttaa.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Voit peruuttaa tilauksesi, jos pakettia ei ole pakattu tai lähetetty. Ota yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@padelxpert.fi – pidäthän tilausnumerosi saatavilla.
Kuinka palautan tuotteen?
Tuotteiden palautus onnistuu helposti turvallisen palautusportaalimme kautta. Palautusaika on 101 vuorokautta siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tilauksesi. Klikkaa tästä siirtyäksesi palautusportaaliimme.
Milloin saan hyvityksen palauttamastani tuotteesta?
Kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen/tuotteet, hyvitämme summan tilillesi/kortillesi 10 päivän kuluessa valitsemastasi maksutavasta riippuen. Mikäli et vielä ole ehtinyt maksaa Klarna-laskua/osa-maksua, mitätöimme laskusi.
Olen juuri avannut pakettini, josta löysin väärän/vahingoittuneen/viallisen tuotteen – mitä teen?
Suuret pahoittelumme, jos olet vastaanottanut väärän, vahingoittuneen tai viallisen tuotteen. Palauta tällaisessa tapauksessa tuote alkuperäispakkauksessa mahdollisimman pian. Ota tarvittaessa yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@padelxpert.fi.
Miten voin ostaa lahjakortin?
Voit ostaa lahjakortin usealle eri summalle. Löydät vaihtoehdot täältä . Lahjakortin voi ostaa kuten minkä tahansa muun tuotteen. Saat koodin sisältävän lahjakortin sähköpostitse, jonka voit tulostaa ja antaa lahjaksi.
Miten käytän lahjakorttini?
Kirjoita lahjakortin koodi sille varattuun kenttään ostoskorissa ja sen arvo vähennetään automaattisesti tilauksestasi.
Voinko käyttää useamman lahjakortin samassa tilauksessa?
Valitettavasti se ei ole mahdollista. Ota yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@padelxpert.fi, mikäli haluat käyttää useamman lahjakortin samaan tilaukseen. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa kunkin lahjakortin koodin ja arvon kommenttikenttään kassalla, jolloin vähennämme tilauksestasi lahjakorttien yhteenlaskettua arvoa vastaavan summan.
Mitä jos tilauksen loppusumma on pienempi kuin lahjakortin arvo?
Lahjakortti tulee käyttää yhdellä kertaa. Kortille mahdollisesti jäävää arvoa ei hyvitetä.
Mitä jos palautan tuotteita lahjakortilla ostetusta tilauksesta?
Jos palautat tilauksen, joka on maksettu lahjakortilla, hyvitämme summan takaisin lahjakortille.
Voiko lahjakortin vaihtaa käteiseksi?
Lahjakorttia ei voi vaihtaa käteiseksi.
Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?
Lahjakortti on voimassa 2 vuotta sen ostopäivästä.
Kuinka kauan voi vaihtaa joululahjoja?
Joululahjoja voi vaihtaa aina 31. tammikuuta asti.